Voor het versturen van een E-Kadobon als verassing of teken van waardering
aan familie, vrienden, bekenden of zakenrelaties dient u een tegoed te hebben in uw
E-Kadobon Account. Dit kunt u controleren door u aan te melden met
uw profiel bij uw Account. Alleen als u een tegoed heeft treft u
dit onder het kopje E-Kadobon Account aan, anders wordt dit kopje
niet getoond. Indien u geen tegoed heeft kunt u in onze winkel een
E-Kadobon kopen en deze in uw Account laten bijschrijven.
Er zijn 3 manieren om een E-Kadobon te versturen:
- U gebruikt de link die zichtbaar is in deze sectie
"Veelgestelde vragen E-Kadobon". Deze link wordt zichtbaar nadat u
zich heeft aangemeld met uw profiel bij uw Account.
- U gebruikt de link die zichtbaar is in uw winkelwagen. Deze link wordt
zichtbaar nadat u zich heeft aangemeld met uw profiel bij uw Account.
Via deze link komt u op de “Verstuur E-Kadobon” pagina.
- U meldt zich aan met uw e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens gaat u
naar uw Account. Onder het kopje E-Kadobon Account
treft u een link aan naar de “Verstuur E-Kadobon” pagina.
Via bovengenoemde link komt u op de “Verstuur E-Kadobon” pagina.
Hier treft u een overzicht van uw tegoed. Wanneer u een E-Kadobon verstuurd
vragen wij u de volgende
informatie te verstrekken:
- De naam van de ontvanger van de E-Kadobon.
- Het e-mailadres van de ontvanger van de E-Kadobon.
- De waarde van de E-Kadobon
(Aandachtspunt: u hoeft niet de volledige waarde van uw tegoed in
uw E-Kadobon Account te sturen.)
In de e-mail krijgt u de mogelijkheid een korte boodschap aan de
ontvanger te schrijven. Wij vragen u nadrukkelijk om te zorgen dat
alle informatie die u verstrekt
compleet en
correct is. Voordat u de e-mail definitief kunt versturen
krijgt u een overzicht van de door u verstrekte informatie. Indien deze
informatie compleet en correct is kunt u daarna de e-mail versturen en anders
kunt u de foutieve of ontbrekende gegevens nog wijzigen en aanvullen. Daarna
kunt u de e-mail definitief versturen.